16 February 2010

Cuti = Orang Kahwin.

Tadi aku pegi la kenduri dekat ngan umah aku kan. Staff mak aku. Aku malas nak pergi act, tp since aku da kua dari pagi sampai malam the day before, aku g je lah kenduri tu. Amek ati mak. HAHA. Then aku pun makan2 la. Aku tak makan banyak pun, since aku still kenyang dengan late breakfast aku. 


Then turn out i have to sit next to a kid. Budak perempuan kot. kecik lagi dalam 3 tahun. I was like in a bad mood since I'm sweating so badly. Die tgk2 aku. Then aku pun,ape je budak ni. Aku pun tenung die dgn tenungan 'dem, ko pehal'? 


Budak tu takut kot. Terus dia alih handbag mak die kat tepi dan duduk rapat dengan mak die. Makan pun teragak2. Skali suap, tgk aku. Pastu tgk aku lg. Aku tgk je la balik kt die. Ceh. Ape kes je kan tenung2 org.


Puas ati. Taw takutt? HAHAHA. dem ah. aku tak reti la nk layan budak, esp time aku penat. 


oh btw i hate going to all the kenduri except that ianya kenduri someone important I actually know in person. I sweat like a pig each time I go to one. Dan tak suke bila lepas basuh tangan pun my hand still smells like the kenduri meal. Dem. I should bring my own hand sanitizer. 

3 comments:

Elia Si Jejariruncing said...

kakya setuju sangat2.. even how many times u wash ur hand tetap berbau kn??

Jacobs Weetameal. said...

tahu xpe. dhla berpeluh sakan pergi kenduri. xselesa sgt.

Sofiya said...

sangat pahamm.

 
Template by suckmylolly.com