23 December 2009

Harapan Dalam (Pengajian)

1. Pointer mesti dijaga. Mesti. Aku da gtaw mama untuk tarik balik broadband aku (yang bakal dibeli next week) if pointer aku xsampai 3.0. But I know she expects me to get 3.5++. Grr. I know that the pointer is not everything, but aku perlukannye untuk smbg degree.
2. Aku nak buat degree cepat2. Nak buat degree lepas part 3. Jadi pointer yang baik sgt penting ok. Takut mengenangkan if aku ter-drop-out time degree, memang nothing ah. Have to start back with sijil SPM. NO. I cannot let that happen.
 Pikir2 balik. Stress siot.


if aku xdapat apa yg aku tulis dekat atas ni, memang aku sentap gila babi doh. Jadi, berusahalah.


what about harapan dalam percintaan? HAHAHAHA FUCK FUCK FUCK. taknak. FUCKKKK. Benci. Malas. Lagi stress kalau dipikir. Jadi, abaikanlah.


how about you? what's your dream?

2 comments:

mizchachachan said...

my dream? pointer like u pun da ckp. haha. and aku nk kawen bile die blk kerja nnt ;)) genya dop hahahahaha

luveen said...

ahak33..gudluck to u sis ~

 
Template by suckmylolly.com